19 april

helluuu!
gårdagen blev faktikst riktigt lyckad!
började med att jag gjorde mig klar och drog ner på stan och träffade Emelie och Amy!
Siri kom och vi drog till Mange och var där ett tag!
sen dog vi ner på stan och väntade på Nättan, Frida och Emma.
dom kom och vi drog till Micke på fest. där var vi hela kvällen och det var riktigt trevligt.
Massa folk kom och vid halv 12 fick jag skjuts hem!

idag ska jag nog bara ligga hemma och chilla.. är helt slut + att jag har världens värk i magen!!!
ikväll vill jag hitta på något eftersom vi är lediga imorgon! sååå skönt att va ledig imorn!!!

bilder från igår kommer, siri ska skicka :)

näe, nu ska jag käka! skriver sen;*

PUSS

Kommentarer
Postat av: hannaa

hehe okeej :)<3

gjorde närdåå? :P

2009-04-19 @ 13:35:52
URL: http://litegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0