16 april

talooohhh!
ligger just nu och tittar på andra avenyn med julia!
vi vaknade för ett tag sen och funderar på att dra ner på stan !

vädret är helt sjukt här.
har varit sol i kanske 3 dagar nu, sen idag börja det snöa?!?!
nu är jag less på kylan och snön och vill bara ha sommar och värme nu!

igår drog jag och siri ner på stan.
drog sedan hem och gjorde mig klar och sen tog vi bussen till vännäs.
väl där så kom thess och hämtade oss med moppen så vi for först förbi ica och sen drog vi till cobra.
när vi satt där och pratade så fick vi veta att sista bussen hade gått och vi visste inte hur vi skulle ta oss hem.
ringe runt till alla vi kände men ingen orkade hämta i vännäs.
vid 12 tiden drog vi ut och tänkte lifta tillbaka till stan men då ringde siris pappa så han kom och hämtade oss.
jag och julia fick skjuts hem till mig och vi somnade ganska så snabbt..

nu har jag tydligen "utegångsförbud" har aldrig fått det tidigare och mamma kommer aldrig kunna hålla det.
har inte planerat vad som händer ikväll men hittar väl på något :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

haha ja asså fyfan att det började snöa igen. vidrigt

2009-04-16 @ 16:00:53
URL: http://www.metrobloggen.se/janemary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0