14 april

halloo :)
somnade kanske 5 inatt och blev väckt av mamma vid 12..
lyckades somna om och sen vid 1 ringer siri! haha
snacka om att jag var tröttt!!
vid halv 2 frågade Lina mig om jag hade lust att dra ner på stan så jag gjorde mig klar och drog ner till stan.
vi träffade siri och kollade runt på saker och sen drog jag och siri hem till mig.
jag färgade håret på henne, jag ska färga någon annandag i veckan :)
ialafall så tog jag veronica och siri bussen till M och chillade där ett tag.
sen drog vi ner till stan och satt på SF. hahah
träffade chrille och sen drog vi till kajjen!
fick skjuts till siri och vi satt där och snackade osv och vid halv 12 tog jag och veronica bussen hem!
nu sitter jag här och har fetttt tråk! haha

näe, nu ska jag ta mig något att käka och sen ha MSN-lan med siri! hoho





Kommentarer
Postat av: Jossan

Söt blogg =)

/Ollis kusin

2009-04-15 @ 14:13:47
URL: http://imhiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0