1 april


tänkte dra värsta aprilskämtet på bloggen, men orkar inte! har ingen humor just nu, är trött o aahh.
drog ett skämt med hellan och tezza imorse, ingen har skämtat med mig...ÄN iaf! är inte på humör så skämta inte med mig! hah

hade ialafall "kramdag" på skolan idag! haha
började 10 och samlades i aulan. hade någon föreläsning om mobbning och sen hade vi sex och samlevnad i 1 timme.
efter det fick vi lunch och sen hade vi massage :) och sen hade vi föreläsning i aulan igen.

Zinat Pirzadeh från "se upp för dårarna" var och hade föreläsning för oss eftersom hon är komiker o shit.
det var helt okej. fast höll på att somna .. haha
efter det fick vi sluuuta!
och ni som undrar varför dagen hette "kramdag" var att man skulle gå runt och krama alla kamratstödjare och den som kramade flest vann 2 biobiljetter.
jag är så tråkig så jag orkade inte anstränga mig ;)

ialafall så drog jag ner på stan efter skolan och träffade toviiiiss. vi pratade o så och sen kom jossiii :)
fick skjuts hem och nu sitter jag här och ska snart gå och laga mat.
eller laga och laga.. ska värma på mat från en sån där form (A) haha

vad händer ihelgen för något kul då? :)
känns som en EVIGHET till helg just nu.. det är faan bara onsdag..

^ bild från i fredaaags <3
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

:/ hoppas det blir bättre!

jodåå det funkar väl,en jävla massa o tänka på men..

2009-04-01 @ 18:44:53
URL: http://jjennnie.blogg.se/
Postat av: hannaa

jag vet inte riktigt, ska nog träffa några kompisar och bara mysa haha :) dudå?<3

2009-04-01 @ 19:16:01
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: hannaa

jag vet inte riktigt, ska nog träffa några kompisar och bara mysa haha :) dudå?<3

2009-04-01 @ 19:16:01
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: hannaa

haha jo ganska myys :) aha okej ah mendu det låter ju grejjt! <3

2009-04-02 @ 07:48:27
URL: http://litegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0