8 december

det är inte länge kvar i skolan , men det känns som en evighet tills jag får komma bort från skolan, klassen, läxorna, proven och allt som tillhör skolan!!!

idag började vi 20 över 8 och slutade 20 över 1.
jag älskar måndagar eftersom vi slutar så tidigt och vi har inte nå jobbiga lektioner!
jag är så less på skolan och klassen!
allt kan ta sig, serri, orkar inte mer!

när jag kom hem sov jag ett tag och sedan såg jag såklart OTH!
nu ligger jag i sängen och gosar med rasmus och ser tv :)
ska inte gå till skolan imorgon, har servering hela dagen och det kändes väldigtväldigt drygt!
istället får jag ligga hemma och plugga på mina 3 prov och göra mina 2 inlämningar.. eller 1 inläming kanske det är..
håller inte koll längre! haha

skaaa börja plugga nu!
pusssssssss


Kommentarer
Postat av: anja

haha men kung;D faaan se kul madde!

2008-12-08 @ 17:42:23
URL: http://anjacollen.blogg.se/
Postat av: hannaaa

ja det är det...

ja ellerhur exakt så, sånt är ju bara störigt. haha

2008-12-09 @ 18:00:53
URL: http://litegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0