11 december

gaaaaaaaaaaaah, matten var intsälld på morgonen och så smart som jag är tänkte jag inte på det.
så jag och shulla drog till skolan vid 8 och kom på att vi började 20 över 9....
sitter just nu och väntar på att datakunskapen ska börja, har omprov!!! sista chansen nu madde..

är sjukt trött eftersom jag satt uppe till halv 12 och pluggadeeeeee..
kom hem från jobbet vid kvart i 10 och satt sedan och pluggade på datakunskapen!
feeetttt drygt

ska jobba ikväll också! med siri och friiiiiiida :)

pusss<3


Kommentarer
Postat av: helena

sv; vare ngt fel med klänningen lr :O?

men att få sålt 2st det ä ju bra, bättr än ingenting.

Mm, men vi skiter i datakunskap jäveln, ska slakta alla vafan ! hihihihi :)

2008-12-11 @ 10:18:46
URL: http://helenahildegran.blogg.se/
Postat av: Nina

ha en bra dag! :)



kram.

2008-12-11 @ 12:32:47
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0